מה הקשר בין ילדים לרדיו

ילדים משדרים
מוזמנים לשתף:
מה הקשר ביניהם ? 

מה הקשר ביניהם זה המשפט שכולם אמרו לי שסיפרתי להם שאני עוזב את תחנת 102FM רדיו תל אביב כדי להקים תחנת רדיו לילדים. האמת שבעתי כבר בתחנות המסחריות שבתקשורת, באותה תקופה הייתי עסוק ביקום ובאיך מגיעים ילדים לעולם אז החלטתי ללכת על זה בכל הכוח. השדרנים והמנהלים ישבו מהצד וצחקו. נפלו מהכיסא ממש. 

היום אני בהחלט יכול לומר שיש קשר מהמם ואוהב בין ילדים לבין הרדיו . ילדים עושים טוב לרדיו והרדיו עושה טוב לילדים.  והכי הרבה עושה טוב למאזינים. תגידו מה שתגידו , ילדים אומרים הכל בפנים.  לא יחסכו ממך ביקורת . וכך זה גם היה  הילדים נהנו לספר את הדעה שלהם ולקבל ביקורת מהמאזינים  הצעירים שהאזינו להם.  מדהים מדהים כל כך התרגשתי. כי היו לי חששות האם השידור שטאלנטים ואנשי תקשורת ידוענים  שמשדרים בתחנה מוכרת יצליח גם בתחנת ילדים אינטרנטית ? אז כן ??! כן !! כן !!! 

העניין המדהים ביותר היה התהליך איזה תהליך עבור הילדים ביכולת הדיבור שלהם בכל שבוע זה היה מרגש כלכך  ! ילד שהגיע עם תקיעות בדיבור אחרי חודש הפך לדברן –  על גבול החפרן ,          ויותר מזה  – הוא איגד סביבו המון המון חברים חדשים. 

אז יכול להיות שרובכם לא רואים את התהליך ברמת המיקרו  – אבל אני יכול לומר לכם שהרדיו אוהב את הילדים: את הקול שלהם, את החוצפה החיובית  ואת האייטמים הדמיוניים וכמובן התהליך הרדיופוני  שמפיק מהם דבש מתוק שאפילו ההורים שלהם לא ידעו שהם יודעים להפיק. 

אחד משדרני הספורט הכי גדולים בישראל (לא נגיד שמות, נכון? ) פגש אותי אחרי כמה שנים אמר לי בואנה "קובה , שיחקת אותה עם הרדיו לילדים איך אני נהנה להקשיב להם ולצפות בעשייה שלהם . וואלה כל הכבוד" 

אז איך אומר, אריק איינשטיין בשיר: "איך שגלגל מסתובב לו"

יוסי קובה 

רדיו הילדים של ישראל 120FM

פוסטים פופאלרים:

שתפו את האתר שלנו:

צרו קשר:

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן